GRENKE online

 
   

Tilmeld dig!

Få information om GRENKE og leasing – tilmeld dig GRENKE Magasin her.

 

GRENKE Magasin

 

Kontakt os

SALG - Herlev

Telefon: 44 52 88 10

Mail: service.koebenhavnanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

SALG - Aarhus

Telefon: 44 52 88 30

Mail: service.aarhusanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk 

SALG - Odense

Telefon: 44 52 88 40

Mail: service.odenseanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

SALG - Køge

Telefon: 80 71 94 00

Mail : service.kogeanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk


ADMINISTRATION
Henvendelser vedr. eksisterende aftaler eller spørgsmål til din faktura bedes sendt skriftligt sammen med dit aftalenummer.
Mail: adminanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

Telefontid: kl. 9-15

 

”Speedtest – vi får dig i mål før dine konkurrenter”

Jesper Hillersborg, Filialchef i Aarhus

Det rette tempo er en vigtig succesfaktor i leasingbranchen. Jesper Hillersborg der er filialchef i Aarhus, forklarer hvorfor.

» Jesper Hillersborg - både i erhvervslivet, i sportens verden og i dyreriget er fart en relativ størrelse. Du er filialchef i Aarhus og derfor helt fremme i front. Så det gode spørgsmål er - hvor hurtigt er hurtig inden for IT-leasing?

Det kan defineres ret præcist: den tid, det tager os at svare, fra vi får en forespørgsel fra en slutkunde via en forhandler vedrørende en leasingaftale, er maks. 20 minutter - og ofte går det meget hurtigere. Forhandleren indtaster kundens data i vores onlineværktøj og beskriver det udstyr, kunden ønsker, og hvad erhvervelsesværdien er. En beregner udregner afdragene, og så vi har vi alle de nødvendige oplysninger til at levere et hurtigt svar. Så for vores kunder er hastigheden slet ikke noget relativt. Den kan faktisk måles ret præcist.

» En responstid på 20 minutter lyder ekstremt ambitiøst. Går det ikke ud over kvaliteten?

Nej - tværtimod. Fra det øjeblik vi modtager forespørgslen, arbejder vi efter et princip om dobbelt kontrol. Forhandleren og slutkunden får et hurtigt svar fra os - og det giver dem den hurtigst mulige sikkerhed i planlægningen. Vi kan tage et eksempel med en af vores slutkunder, der for nylig modtog godkendelsen af sin leasingforespørgsel, lige efter præsentationen hos forhandleren var afsluttet. Alle kontrakter blev underskrevet samme dag, og kunden fik faktisk udstyret leveret samme dag. Kombinationen af vores ukomplicerede ansøgningsproces via onlineportalen og den hurtige personlige sagsbehandling gør, at vi adskiller os fra konkurrenterne, der ofte anvender en helt automatiseret svarproces.

» Hurtig behandling af forespørgsler er én ting. Hvordan opfylder i efterfølgende jeres egne standarder for hastighed?

Vi stiller naturligvis lige så høje krav til alle efterfølgende processer i værdikæden. Så snart slutkunden har underskrevet leasingaftalen, og vi får dokumenterne retur fra forhandleren og leasingkunden, tager det højst 24 timer, før vi betaler for udstyret via ekspresoverførsel. Vi kan vende tilbage til eksemplet fra før. Den efterfølgende dag modtog vi alle de nødvendige dokumenter og sendte fakturabeløbet til forhandleren inden for et døgn.

» Hvad gør I, hvis I får spørgsmål vedrørende en leasingaftale, der ikke kan besvares med få museklik eller en e-mail?

Når kunderne har spørgsmål, bliver de behandlet med det samme via telefonen af en af vores ekspertrådgivere. En kunde er aldrig bare et nummer, de er vigtige forretningspartnere – og vi er altid klar til at besvare kundens spørgsmål eller aflægge et besøg, hvis det er det, der skal til. For mig indebærer hurtig handling også, at vi skal kunne være hurtigt ude hos forhandleren eller slutkunden og afklare problemstillingerne med det samme på et møde. GRENKELEASING ApS har både kontorer i København og Aarhus og vi kan på den måde nå frem til selv de fjernest liggende forhandlere på højst to timer.
 

Hvis du vil læse mere omkring fart, kan du læse to artikler mere her:

Interview med Wolfgang Grenke