Få et leasingtilbud

 

GRENKE Magasin

 

GRENKE online

 
 

Kontakt os

SALG - Herlev

+45  44 52 88 00

 service.koebenhavnanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

SALG - Aarhus

+45 44 52 88 30

 service.aarhusanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk 

SALG - Odense

+45 44 52 88 40

service.odenseanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

SALG - Køge

+45 80 71 94 00

 service.kogeanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk


ADMINISTRATION 
adminanti spam bot@grenkeanti spam bot.dk

Telefontid: kl. 9-15

+45 44 52 88 10

 

Hurtig succes med eSignature

Portræt med POSONE. Slut med træge postgange, tidskrævende fejlretning og langsomt cashflow. eSignature motiverer til bedre service og øget hastighed på salget hos POS ONE, der er en del af DKC.

 

First mover scorer flere fordele

POS ONE A/S, der er udviklings- og salgsselskabet bag det cloudbaserede kasse- og salgssystem af samme navn, har gennem mere end 10 år haft et tæt samarbejde med GRENKE. POS ONE servicerer en lang række små og store point-of-sale kunder, og var derfor også blandt de første til at konvertere til det nye digitale signatursystem eSignature i oktober 2015. Hvor den langsommelige postgang hos Post Danmark nærmest fungerede som en bremse på handelen, virker den nye digitale proces langt mere motiverende for salget: "Vi oplever kun fordele ved den digitale signatur, og det gør vores kunder også", siger Heidi Degn Grundsøe, Administration hos POS ONE. "Vi kan levere en langt hurtigere og mere smidig service, og det sætter kunderne stor pris på".

 

Mere sikker og smidig proces

Hvor det før tog op til en uge at køre alle papirerne gennem postvæsenet med snail-mail, kan leasing af en ordre nu gennemføres på få timer: "Jeg fik fx en ordre i går, hvor kunden hurtigt kunne underskrive papirerne online, og GRENKE straks godkendte aftalen", fortæller Heidi Degn Grundsøe. "På den måde kan vi afsende varerne samme dag, hvis de ellers er på lager. Det virker langt mere motiverende på salget end den traditionelle papirgang, hvor vi skulle vente flere dage på hver forsendelse i posten. Det enkle system med få klik og forhåndsgodkendte procedurer medvirker samtidig til at minimere risikoen for fejl – og dermed flere tidskrævende postrunder og forsinket levering."

 

Glade kunder over hele linjen

Når POS ONE kun har fået positive tilbagemeldinger fra kunderne i forbindelse med indførelsen af eSignature skyldes det ifølge Heidi Degn Grundsøe mere end blot hurtigere levering: "Vores kunder får ligesom os glæde af en mere sikker og smidig proces. Vi har jo navn og mail på de tegningsberettigede, så det altid er den rette person, der får aftalen direkte i mailboksen – uanset hvem, der har foretaget bestillingen. Og hvis kunden har afdelinger flere steder i landet, oplever de nu en meget mere smidig intern kommunikation vedr. leasingen. De digitale dokumenter kan jo sendes frem og tilbage efter behov – og nemt håndteres på for eksempel mobil eller tablet, hvis modtageren er ude af kontoret. Det speeder også processen op."

 

Bedre og hurtigere cashflow

Med en stor, kontinuerlig tilgang af ordrer værdsætter Heidi Degn Grundsøe også, at betalingerne fra GRENKE nu er endnu hurtigere inde på kontoen: "Vi kan allerede efter få måneder konstatere, at kunderne med den mere enkle proces begår færre fejl, og at aftalerne dermed falder hurtigere på plads. Det betyder så også, at vi med det samme kan sende den nødvendige dokumentation til GRENKE og få afregning for aftalerne overført direkte. Indførelsen af eSignature har helt klart givet et bedre cashflow"

 

Store besparelser på porto og administration

Heidi Degn Grundsøe er også godt tilfreds, når hun ser på de kontante besparelser i administrationen: "Alle ved vist, hvordan prisudviklingen hos Post Danmark har været gennem de seneste år. Så med det digitale leasingsystem sparer vi betydelige beløb alene i porto. Men dertil kommer al den tid, vi har brugt på at rende frem og tilbage til printerne – og til posthuset. Vi får frigjort en masse tid, som kan anvendes til øget salg og service, og det øger naturligvis også vores motivation."

 

POS ONE A/S – en del af DKC

DKC blev etableret i Odense i 1998, og har siden solgt, leveret og installeret kopi-, print-, dankort- og kassesystemertil hele Danmark. Efter stor efterspørgsel fra de eksisterende kunder, udviklede DKC et brugervenligt cloudbaseret salgs- og kassesystem, POS ONE, der gav navn til den nye udviklings- og salgsvirksomhed. POS ONE systemet bruges som alternativ til de traditionelle kassesystemer i kommuner, butikker og generelt alle brancher.